Dünyadaki müzeler içerisinde sosyal paylaşım siteleri arasında haftalık etkileşim oranı en yüksek müzenin “Troya Müzesi” olduğu ortaya çıktı.
Konu ile ilgili olarak açıklamalarda bulunan Troya Müzesi Müdürü Rıdvan Gölcük şunları söyledi: “Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesi (ÇOMÜ) İletişim Fakültesi, İletişim Bilimleri Bölümü Öğr. Üyesi, Dr. Esmeray Karataş’ın DTCF Dergisi’nde yeni yayımlanan “Stratejik İletişim Aracı Olarak Müzelerde “Instagram Kullanım Analizi: Troya Müzesi Örneği” isimli araştırması Troya Müzesi İnstagram hesabı ile ilgili çok çarpıcı sonuçlar ortaya koydu. Araştırmaya göre Instagramda en iyi performans gösteren Türkiye’deki dört müze ile Troya Müzesi karşılaştırıldığında %92.8 ile Türkiye’nin en fazla etkileşim alan müzesi Troya Müzesi oldu.
Dünyadaki belli başlı müzeler ile Troya Müzesi karşılaştırıldığında ise Troya Müzesi yüzde %19,9 etkileşim oranı ile, Hermitage Müzesi (%13,2), British Museum (%1.4), Metropolitan Sanat Müzesi (%1.7) gibi dünyanın marka değeri yüksek önemli müzelerini geride bıraktı.
Araştırma sonucuna göre;
E-Posta : info@caninsesi.com.tr
Türkiye'nin En Kapsamlı Haber Portalı - Güncel ve Tarafsız Haberler İçin Her Gün Ziyaret Ediniz. Yasal Uyarı : Kaynak gösterilerek dahi abone olmadan kısmen veya tamamen kullanılamaz...